Dans


We♥It

Nu tänkte jag berätta lite mer om dansen jag går på och vad som händer under närmaste tiden. Jag går på Showdans som är en blandning av många olika dansstilar. Detta dansar jag vanligtvis 3 gånger i veckan.Där är massvis med olika grupper för olika åldrar (de minsta är 7 år) och där finns även en killgrupp. Jag har varit med i denna föringen i sammanlagt fem år nu och tycker att det är superkul :)

Nästa helg är det dags för den årliga Vårshowen som vi övat inför både höst-och vårterminen. Så då kanske ni förstår att det ligger ganska mycket jobb bakom det. Där är tre olika shower för att de inte ska bli allt för långa, en show för de dansgrupper med elever från 7-11 år ungefär de varierer och sedan två shower för de dansare som är lite äldre. Jag är med i en av de äldre showerna. Vi har tre shower, en där vi visar för skolor och två för allmänheten.

Imorgon har jag genrep i 6 timmar och på måndag i 4 timmar så jag hoppas att ni har förståelse för att jag kommer att vara trött och inte så aktiv.

Sedan har jag två shower på torsdag och en på lördag :)


Kakor till alla som läste hela texten!


Kommentarer
Postat av: Erika

Ska du äta på stan till lunchen?:)

2011-04-30 @ 19:53:41
URL: http://erikaaasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0