Shopping


H&M - 99 kr

Ginatricot - 99 kr

Ginatricot - 99 kr
'
H&M - 299 kr
'
H&M - 50 kr st

Köpte en sak till som jag visar senare.


Åkte ju som sagt och shoppade en stund med mamma igår. Det enda jag var ute efter egentligen var en vårjacka.
Gick in i princip varenda tjejbutik där det finns kläder i min storlek men hittade inte en enda (Där är ändå 120 butiker i köpcentret jag var i). Ångrar så att jag inte köpte den beiga jackan jag skrev om här direkt, eftersom att den satt perfekt men var slutsåld redan någon vecka senare.

Men jag hittade iallafall lite annat fint. Diggar den första tröjan:)

Kommentarer
Postat av: ebba

Fin blogg :)

2011-04-03 @ 09:50:10
Postat av: MillieVanilli

Hej ♥

Jättefin blogg^^

Dagens blogg på millievanilli.blogg.se! :)

2011-04-03 @ 11:32:05
URL: http://millievanilli.blogg.se/
Postat av: Sissi

fina köp :)

2011-04-03 @ 13:15:52
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0