Tisdag

Hej♥
Sitter nu här och målar naglarna, kanske visar bild imorgon, har funderat på "Veckans naglar" där jag laddar upp bild på nagellacket jag bär ca 1 gång i veckan ;)

Idag var jag iaf på volleyboll, tänkte skriva vilka aktiviteter jag har i veckan så att ni vet :)

Måndag: Dans 1,5 timme
Tisdag: Volleyboll 1,5 timme
Onsdag: Ungdomssamling ca 3 timmar
Torsdag: Volleyboll 1,5 timme
Fredag: Kör 1 timme
Lördag: Dans 1,5 timme
Söndag: -

Som ni kanske ser har jag ganska mkt aktiviteter + alla läxor och så försöker jag ju att vara med kompisar så mkt jag hinner, det är en anledning till väldigt dålig bloggning, men jag ska bli bättre!♥

Kram
Mathilda♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0