Svartvit shopping

Åkte till ett litet köpcentrum med familjen idag och köpte några grejer.

Bikinitopp från Intersport - 80 kr

De hade ingen nederdel i min storlek man de blir nog bra med en vanlig svart.


Linne med volangdetaljer från GinaTricot - 49 kr (rea)


Sedan låg där en liten allt möjligt affär någonstans bredvid där jag köpte lite matchande skolgrejer. Pennskrinet köpte jag dock på City Gross.

Pärm - 39 kr tror jag
Mapp med olika fack - 29 kr
Vanlig mapp - 19 kr
Penskrin - 19 kr



Jag köpte även ett par jättefina tygskor men vet ni vad som hände? Jag måste ha lagt ifrån mig påsen och vi kunde inte hitta den någonstans. Synd, men tur iallafall att de inte var så dyra.

♥Jag vill dessutom skänka en tanke till det ofattbara som hänt i Norge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0